mandag 25. april 2016

Sesongen er i gang!

Har komt godt i gang med plantene, så no håper eg berre dei klarer seg neste veke når vi er vekke - men har avtale om at de skal vatnes så satser på det går bra. 


Litt fine farger i hagen også no!


Lyngen er også flott 


Ellers prøvde eg meg med spiring av bønner og alfaalfa og det gikk veldig bra! Vart nesten for mykje av det gode så har litt pause no ;) 


Men fekk ivertfall gjort pølse & pasta litt sunnere! 



Etter at eg hadde vært på kurs for å lage Belgisk tre av pil 

Så hadde eg fleire pinner igjen så laga meg et støtte til peonen min


Og et gjerde som skal ramme inn hengekøye-plassen :)

Eg hadde endå meir igjen så då vart det starten på ei pilhytte! Skal bli fin til jentene mine om nokre år:) 


Ikkje så lett å sjå men har lagt duk og bark og stukke pilen gjennom, i ein runding med noen i kryss, inspirert av Pinterest of course :) slik skal det bli er planen https://www.pinterest.com/pin/172122016987320331/

Ellers - har vi fått oss høns og kaniner!! 



Så her blir det kortreiste, økologiske og nesten frittgående egg snart :) 

Har laga navneskilt til hønsene ☺️



Kjøpte med forresten også et sitron tre på IKEA for ei lita stund siden - så i helga vart det sitronkake! 

Blomstrene lukter også godt! 


Sånn - måtte berre få med alt det kjekke som har skjedd i det siste 😄 


1 kommentar:

  1. Koselig hage og koselige dyr. Pilfletting er gøy. Må si din belgiske flett er strammere og flottere enn min.
    Hilsen Ingeborg fra fruhaldshage.blogspot.com

    SvarSlett