lørdag 10. januar 2009

Planer

I dag diskuterte vi ka vi skulle gjere med pavilijong-haugen, tidligare har eg tenkt diverse blomstra rundt. Men det blir nok for 'sart' der oppe, kjem til å drukne i graset + at det krev litt meir røffe planter reint visuelt. Er jo ripsbusker der og det store grantreet. Så fant ut at då var egentlig Rhododendron nokke som passer. Har tidligare tenkt at dei er litt kjedelige men om ein tar dei mindre sortane som er meir bunndekkende kan det bli ok trur eg. Liker Azalea stilen oppdaga eg! Googla litt og fant desse sortane som kan være fine: Red Carpet, blir ca halv meter høg, Azalea div, denne er ikkje vintergrøn og feller blad. Sacko (blålilla), Cat.ramapo (også blålilla blomster), Abendrot (rød), Luzi (hvit).

Kanskje også masse valmuer her oppe? Som kan spre seg som den vil! Akkurat rundt pavilijongen trur eg blir fint - så buskene i bakgrunnen.

Ellers så er også planen å plante masse busker langs gjerdet mot naboen - eit ganske slitt gult gjerde som egentlig burde vært bytta ut.. men inntil det prosjektet blir starta trur eg at eg berre planter ulike busker og får ein fin hekk! Skal bli ein naturhekk med litt forskjellige ting (ingen tuja hekk her i gården!)
Dette er der allerede: Plommetrær, Svarthyll og Vårgyvel.
Aktuelle busker kan være: Junisøtmispel, Bærsøtmispel, Vinterliguster, Prydeple, Syrin (lilla), Bjørnebær (thornless evergreen), Småstjernetopp, Skjærsmin (har i anna bed), Laurbærhegg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar