søndag 15. februar 2009

Vinterland



Skjer ikkje mykje på hage fronten på tida som hos dei fleste. Snøen ligger tungt over det ganske land og våren virker plutselig langt vekke. I dag har eg kosa meg med Jamie Oliver si koke/hagebok, "Hjemme hos Jamie" - Det gode liv går kjøkkenveien. Har faktisk pløyd meg gjennom den fra start til slutt i dag! Blir veldig inspirert til å virkelig satse på kjøkken hage og dyrke mine egne ting i år + faktisk benytte meg av det som blir resultatet! Har vært mest fokus på sjølve prosessen hittil ;) Skal få til ein lagringsplass i kjelleren der vi kan lagre poteter og løk + masse syltetøy og sånt! Så skal fryseren tas i bruk også er planen, har til no klart oss med kun det som er i kjøleskapet (3 hyller). Gleder meg til å komme igang med såing! Venter enda ei stund er planen.. i fjor begynnte eg aalt for tidlig og det var lite guff på det som kom opp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar