torsdag 14. mai 2009

Kom mai du skjønne milde:)



Endelig er våren tilbake igjen! Nå er det fantastisk å være ute!!

Må berre vise et bilde fra sist veke slik at de skjønner ka eg meiner..

HAGL!


Men no - er det mykje bedre :) Her er dagens bilder.








Pelargoniene har begynnt å sprette ut også

Og det vokser i pottene


Så til dei siste innkjøpene.. :)

Fine Rododendhronen vart det - Schneekrone, den skal danne bakgrunnen i murbedet sammen med disse under her



Denne skal få klatre i buen


Oog - her er min første peon knopp! Planta den for 2 år siden og er første gang eg får blomst på den - jippi :)



Til slutt - 2 skjønne små blomstra som eg fant på ein tur vi gjekk nettopp. Er ei kusymre! Den andre veit eg ikkje men var fin :) Er ein spesiell plass der det vokser massevis av kusymre - litt spesielt:) Lærte nettopp på Wikipedia at det er faktisk fylkesblomsten for Hordaland, not bad.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar