tirsdag 14. april 2009

Påske!

 

Da er påska over for denne gang - vi har kosa oss masse og vært på både båttur og fjelltur (uten ski for min del) har hatt besøk og vært på besøk, spilt spill og spist god mat. Alt i alt veldig kjekt :)

Det var kun siste dagen eg fikk gjort nokke hagearbeid, og då var det jo til gjengjeld nyydelig vær! Satt mesteparten av dagen på terassen og leste gamle blad med ein kaffikopp og så fikk eg somla meg til å plante nokre frø. Eg tok for meg alle dei som skulle forkultiverast no, nokken får stå ute under fiberduk og nokken i kjellar vinduet. Gøy!

Neste prosjekt blir å grave bed, eg lagde eit i fjor med..tør nesten ikkje sei det, grønn plast kant.. ikkje så lekkert akkurat, men trudde at det kom til å forsvinne i alt graset. Som det jo forsåvidt gjorde og, men er jo ikkje så fint i lengden. Så no er planen å kjøpe brostein og lage fiin steinkant! Men først må det gravast ut litt finare fasong. Det for bli i helga. Så må vi jo ein tur på plantasjen etter meir jord (og kanskje litt andre ting som man 'plutselig' kjem på!). Virker som om været skal holde seg så det er jo veldig bra.

Ellers forberedte eg 3 av plantekassane med barkduk under så dei er klare for jord og grønsaker etterkvert. Dei 3 gamle er full av ugras pga i fjor la eg kun aviser i bunnen.. man lærer jo etterkvert! Planter kanskje berre litt poteter og løk i dei og luker vekk det værste.. vi får no sjå :) Og ja - så har eg jo klipt ned rosebuskene mine også - litt skummelt, første gang eg gjer det og er redd for å ta for mykje. Pleier å få lus/udyr på den gamle rosa som står ved husveggen, er det nokken som har meir naturlige tips for å bli kvitt det? Har prøvd med sånn spray men følest ikkje så bra.. syns eg har lest om både grønsåpe og rustne spiker??

Kjekt å sjå på vårbildene i dei andre bloggane på http://hageblogger.blogspot.com/!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar